Letícia V


El cinquè lliurament dels sonets de joventut, encara a Letícia.

És constant, i permanent, l’alegria
que des de tu i el teu rostre m’abasta
i en veure somriures d’aquesta casta
pens si és congènita la malaltia

de veure’m feliç sempre, cada dia,
com el colibrí que, de flor en flor, tasta
tots els nèctars i adesiara embasta,
delerós, el camí per fer més via.

Amiga, fris de tot perquè som jove
i som pres d’una al·lèrgia a la tristesa:
la vida és com un arròs que s’estova

si no ens l’empassolam amb avidesa.
Una gran melangia dins mi cova,
Letícia, la vida em malavesa.

3 Comments Add yours

  1. Llorenç escrigué:

    Tal vegada podria ser millor canviar pol·len per nèctar? ja que el nèctar és l’alimentació del colibrí.
    Un apicultor
    Salut

    1. antoniriera escrigué:

      Fet! Tenen les mateixes síl·labes i totes dues són planes, i si, a més, s’ajusta més a la realitat, millor que millor! Moltes gràcies!

  2. toni prim (Jr) escrigué:

    Toni! m’he sentit molt identificat amb les dues darreres estrofes! mai m’havien definit tan bé la vida! com un arròs que s’estova! Foc! Foc! m’encanta!

    GRÀCIES!!!! Salut!

Deixa un comentari

