Dona de pell


Remull d’una suavitat ignota,
assadollat de tantes de preguntes,
veig la dona de pell ballant de puntes
sobre aquest cos meu, verge de derrota:

-Dona dèrmica dels plaers devota,
que de ta presència la pell m’untes
i els arguments de l’ànima em desmuntes,
per què te’n vas quan el dolor m’assota?

-Home assenyat que la carn aprecies,
gaudeix amb mi dels plaers terrenals
perquè de la vida són pocs els dies!

-No em respons a les requestes cabdals
però el foc amb delit veig que m’aties
i quan te toc es fonen tots els mals.

One thought on “Dona de pell

Add yours

Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.

Up ↑

